ACTION otwiera sklep w Świdnicy

wtorek, 5.12.2017 13:25 18092 0

ACTION, międzynarodowa sieć nieżywnościowych dyskontów, 6 grudnia otwiera swój piąty sklep w Polsce. Do Leszna, Legnicy, Lubania i Wałbrzycha dołączy Świdnica. Holenderski ACTION zaskakuje swoich klientów szerokim, stale zmieniającym się asortymentem i niskimi cenami już w siedmiu europejskich krajach. Kolejny z zaplanowanych na ten rok sklepów Action w Polsce zostanie otwarty w ciągu kilku najbliższych dni.

Od 12 października, kiedy to Action otworzył swój pierwszy sklep w Lesznie, Polska zyskała nowego gracza na rynku detalicznym. Action to dynamicznie rozwijający się, nieżywnościowy dyskont. Powstał w Holandii w 1993 r. i obecnie z sukcesem działa nie tylko tam, ale i w Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii i Francji.

Świdnica to kolejna z sześciu lokalizacji, w których Action zaskoczy swoich nowych klientów w Polsce. Obecnie sklepy Action działają już w Lesznie, Legnicy, Lubaniu i Wałbrzychu. Otwarcie w Świdnicy odbędzie się 6 grudnia o godz. 9:00 przy ul. Ceglanej 4. – Nie bez powodu wybraliśmy Dolny Śląsk i Świdnicę jako lokalizację jednego z pierwszych sklepów naszej sieci w Polsce. Action znajdzie się dzięki temu w zróżnicowanym otoczeniu handlowym, oferując równocześnie naszym klientom nowoczesną atmosferę i wiele miejsc parkingowych – wyjaśnia Sander van der Laan, CEO Action. Sklep zatrudnia około 20 osób. Action w Świdnicy będzie można odwiedzić od poniedziałku do soboty w godz. 9:00 – 21:00, a w niedzielę od 9:00 do 20:00.

Obok Leszna, Legnicy, Lubania, Wałbrzycha i Świdnicy, kolejny sklep otworzy się także w Głogowie. Wszystkie otwarcia są realizowane przez polskich pracowników i polską kadrę zarządzającą, w ścisłej współpracy z centralą w holenderskim Zwaagdijk. Do tej pory, do wprowadzenia marki na polski rynek, Action zatrudniło około 125 osób, z czego 30 odbyło intensywne, kilkutygodniowe szkolenia w sklepach w Holandii. – Polska jest naprawdę ekscytującym krajem do rozpoczęcia działalności biznesowej. Infrastruktura jest tu bardzo dobrze rozwinięta, gospodarka jest dynamiczna, a ze względu na gęstość zaludnienia i rynek detaliczny, potencjał jest duży. Jesteśmy przekonani, że nasza koncepcja pasuje do polskich klientów, a Polacy przyjmą ją z entuzjazmem – dodaje Sander van der Laan.

- Do tej pory Action okazywało się sukcesem we wszystkich krajach, gdzie otworzyło swoje sklepy. W ostatnich latach Action rosło o 30% rocznie, a sprzedaż w 2016 r. wyniosła 2,7 mld EUR. Co ciekawe, każdego tygodnia sklepy Action w Europie odwiedza ponad 6 milionów klientów. W Action zaskakujemy różnorodnością jakościowych produktów i niskimi cenami. Na naszych półkach znajduje się ponad 6000 artykułów, z czego dwie trzecie stale się zmienia. Ponadto, w każdym tygodniu pojawia się 150 zupełnie nowych produktów. Asortyment obejmuje 13 grup artykułów, w tym kosmetyki, napoje i przekąski, zabawki, tekstylia, wyroby szklane, porcelanę i ceramikę, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły biurowe, artykuły dekoracyjne i DIY –  wyjaśnia Sander van der Laan. W ostatnich latach, Action wzrosło aż o 30%. W październiku ten nieżywnościowy dyskont otworzył swój 1000. sklep w Europie.

Sklep w Świdnicy zlokalizowany będzie na przeciwko Kauflanda.  O tym informowaliśmy Państwa TUTAJ: Nowa sieć dyskontów wchodzi do Polski. Sklep pojawi się także w Świdnicy

Dodaj komentarz

Komentarze (0)