Nowości w JATA. Jaki był 2017 rok?
Dobiega końca rok 2017, który dla świdnickiej JATY jest dość szczególny. Firma odczarowuje nieco mit, że w autoryzowanym serwisie jest drogo i jest to część nowego kierunku strategicznego. Zespół JATY wraz z nowym dyrektorem zarządzającym - Łukaszem Łuszczakiem wprowadza szereg akcji promocyjnych mających na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo kierowców. Ostatnie z nich to: PLAN SERWISOWY 10 za 10, w ramach którego za kwotę 10 złotych można było zrobić przegląd kontrolny pojazdu (pisaliśmy o tym TUTAJ) i akcja TANIE UBEZPIECZENIA OC + AC, która obowiązuje do końca grudnia 2017, a dzięki której klienci otrzymują wartą 49 zł aplikację NAVITEL na smartphone’a za jedyną złotówkę z dożywotnią licencję dla systemów Android, Windows Phone, Blackberry (pisaliśmy o tym TUTAJ)
- Przed nami kolejny rok pracy, kolejne wyzwania, którym postaramy się sprostać i mam nadzieję, że będą one przyczynkiem do kolejnych sukcesów firmy - mówi Łukasz Łuszczak, dyrektor zarządzający JATA Sp. z o.o. - Takich samych sukcesów życzę naszym klientom w nadchodzącym Nowym Roku, a wcześniej zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w ciepłej, rodzinnej atmosferze.
- Koniec roku to dobry okres do podsumowań i podziękowań – mówi Aleksandra Rzepecka-Kuc, prokurent JATA Sp.z o.o. - Rok 2017 był łaskawy dla naszej firmy. Zwiększyliśmy sprzedaż, poszerzyliśmy ofertę, jesteśmy doceniani przez naszych partnerów. Po prostu dzieje się i dzieje się dobrze, dlatego pragnę podziękować wszystkim tym, którzy przyczynili się do sukcesów firmy. Dziękuję naszym klientom za zaufanie, moim pracownikom, którzy każdego dnia dają mi energię do dalszych działań, a także partnerom biznesowym i przyjaciołom, bez wsparcia których rozwój firmy i organizacja wielu przedsięwzięć nie byłyby możliwe – podsumowuje pani Aleksandra.
Doba.pl przyłącza się do życzeń przypominając jednocześnie o akcji WYPRZEDAŻY ROCZNIKA 2017, którą JATA wprowadzi już na początku stycznia 2018 roku.