komunikaty.doba.pl
wesele.doba.pl
PKS
MPK
LOTTO

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Gracjana, Bogusława

Świdnicka „Akademia Małego Biznesu”

sobota, 18.11.2017 09:53 , komentarze: 0 , odsłony: 996
kategorie artykułu:

Czy sklep, piekarnia, fryzjer działający w pobliżu rynku ma szansę przetrwać? Jak przyciągnąć potencjalnego klienta właśnie do „mojej” restauracji? Co ja takiego posiadam, że klient zechce do mnie przyjść? Może dlatego, że właśnie mnie lubi? A może produkt, który sprzedaję jest wyjątkowy i nie do kupienia w żadnej sieciówce? – takie i inne pytania stawiali mikro i mali przedsiębiorcy działający w rynku i jego okolicach na spotkaniu zorganizowanym 6 listopada przez Wydział Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

Moderowane było ono przez eksperta w zakresie turystyki i promocji produktów lokalnych, trenera biznesu Adama Karpińskiego. Miało na celu przedstawienie i zaakcentowanie podstawowych i niezbędnych dla skuteczności zasad funkcjonowania branży usługowo-handlowej, czyli komunikacji, wizerunku i emocji.

Było to pierwsze spotkanie w ramach cyklu pn. ”Akademia Małego Biznesu”. Świdniccy przedsiębiorcy mieli okazję do zdobycia wiedzy, wskazania dobrych praktyk, pozielenia się doświadczeniami jak i problemami.

Jest to próba uzmysłowienia ważności dla miasta i naszej świdnickiej społeczności, unikatowych i lokalnych przedsięwzięć prowadzonych przez mikro i małych przedsiębiorców. Tym bardziej, że działalność usługowo-handlowa, będąca tradycją naszego miasta, w dzisiejszych realiach gospodarki rynkowej jest trudna w prowadzeniu i wymaga ogromnej kreatywności, pracy i zaangażowania.

- Dzisiaj społeczeństwo jest wygodne ale i wymagające, dlatego usługi będą miały szansę rozwoju, a w gestii przedsiębiorcy jest przedstawienie wyróżniającego się, indywidualnego pomysłu na dotarcie do potencjalnego klienta. Przedsiębiorcy muszą zdawać sobie sprawę, jak ważna w branży usługowej i handlowej jest jakość i unikalność, zarówno produktu jak i obsługi. Mam nadzieję, że to spotkanie będzie inspiracją dla naszych uczestników do przeprowadzenia samodzielnych analiz i ocen własnych działań oraz potrzeb klientów, co niewątpliwie przełoży się na ich rozwój i sukces zawodowy. Jednocześnie pozwoli być konkurencyjnym i zbudować przeciwwagę dla propozycji dużych marketów i galerii handlowych”  – powiedziała Anna Skrzypacz, dyrektor Wydziału Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

Kolejne spotkanie z cyklu „Akademii Małego Biznesu” odbędzie się w przyszłym roku i dotyczyć będzie kreowania wizerunku firmy.  

 

 

Wasze komentarze

wtorek, 12.12.2017 15:23
piątek, 15.12.2017 15:56
piątek, 15.12.2017 09:43
czwartek, 14.12.2017 08:27
środa, 13.12.2017 08:25
wtorek, 12.12.2017 10:46
poniedziałek, 11.12.2017 13:56
1
poniedziałek, 11.12.2017 12:29
9
poniedziałek, 11.12.2017 09:53
1
poniedziałek, 11.12.2017 08:32
1
Miral
Miral
Kino Cinema3D
Kino Cinema3D
Nadleśnictwo Świdnica
Nadleśnictwo Świdnica
Skład opału Agro
Skład opału Agro
Cukiernia Kasia
Cukiernia Kasia
Muzeum Broni
Muzeum Broni
Mati Autogaz
Mati Autogaz
Basen Fitness Aquarius
Basen Fitness Aquarius
Wymarzone wesele
Wymarzone wesele
Bezpłatna KOLONOSKOPIA
Bezpłatna KOLONOSKOPIA
Muzeum Techniki
Muzeum Techniki
TAXI Świdnica
TAXI Świdnica
Eldomik serwis AGD
Eldomik serwis AGD
SKLEP OGRODNICZY
SKLEP OGRODNICZY
Przedszkole Abrakadabra
Przedszkole Abrakadabra
Auto Max
Auto Max