Wygraj koncert ulubionego wykonawcy! Warsztaty dla uczniów szkół średnich

wtorek, 24.1.2017 08:24 1215 0

Świdnicki Ośrodek Kultury zaprasza uczniów II LO"Budowlanki""Ekonomika" i "Mechanika" na warsztaty pisania recenzji płytowych, które poprowadzi w ich szkołach Jarek Szubrycht i Tomek Doksa - dziennikarze muzyczni związani m.in. z Gazetą Wyborczą, Polityką, Onetem, Gazetą Magnetofonową. Zapisy trwają do 3 lutego.

Zapraszamy do udziału w bezpłatnych warsztatach pisania recenzji płytowych, które odbędą się 6 i 7 marca w wybranych szkołach średnich. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc obowiązują zapisy.

SZKOŁY BIORĄCE UDZIAŁ W PROJEKCIE:
II Liceum Ogólnokształcące (zapisy w sekretariacie)
Zespół Szkół Budowlano-Elektrycznych (zapisy w sekretariacie)
Zespół Szkół Ekonomicznych (zapisy na lekcjach Pana Roberta Kukli, lub mailowo r.kukla@sok.com.pl)
Zespół Szkół Mechanicznych (zapisy w bibliotece u Pani Heleny Pietrzak, lub mailowo bib_zsm@o2.pl)

ŚOK zaprasza także wszystkich zainteresowanych, bez względu na wiek, do udziału w otwartych warsztatach, które odbędą się 6 marca w godzinach popołudniowych (mailowe zapisy: recenzje@sok.com.pl).

Wiedzę zdobytą podczas warsztatów można wykorzystać do napisania recenzji, którą do 12 marca należy przesłać do Świdnickiego Ośrodka Kultury. Autorzy 10 najlepszych tekstów otrzymają karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w pubie Biała Dama, Restauracji Ratuszowej oraz ŚOK. Ich recenzje wezmą też udział w głosowaniu publiczności, na podstawie którego zaplanujemy kolejne koncerty.

Warsztaty są częścią projektu Świdnickie Recenzje Muzyczne (http://www.sok.com.pl/recenzje), którego celem jest zaangażowanie fanów muzyki do wspólnego układania koncertowego repertuaru ŚOK. W ramach zeszłorocznej edycji, na podstawie recenzji i głosów świdniczan udało się zaprosić do naszego miasta Dawida Kwiatkowskiego (pop), Luxtorpedę (rock), Janusza Radka (piosenka aktorska), Korteza (pop; koncert 7 kwietnia 2017) oraz Kata z Romanem Kostrzewskim (metal; koncert 18 marca 2017).

Dodaj komentarz

Komentarze (0)